wtorek, 11 grudnia 2012

Christmas TAG :)

Do zabawy zostałam zaproszona przez  !-nochi za co serdecznie dziękuję. Sprawiłaś mi wielką przyjemność :) Oto pytania, na które należy odpowiedzieć:

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
12. Odliczasz dni do świąt?
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
14. Ulubiony zimowy napój?
15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 

No to zaczynam...

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Szczerze powiedziawszy to już od połowy listopada myślę o świętach. W ten weekend robię pierniczki na choinkę i przeróżne ozdoby, jak stroiki, bombki i takie tam. Uwielbiam robić takie rzeczy :) 

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Od kilku lat przymierzam się, żeby taki zrobić, ale jakoś nigdy nie udaje mi się tego dokonać na czas. Poza tym kalendarz adwentowy z czekoladkami czy innymi słodyczami nie przetrwałby więcej niż 15 min ;P

3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
Święta bez Kevina to nie święta, tak przynajmniej słyszałam. Mnie to już jednak od 2 lat nudzi. Oglądam zawsze 'Pada Shrek' co zawsze mnie bawi, ale też 'To właśnie miłość', 'Dziadek do orzechów', 'Opowieści z Narnii'

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
O tak, jakbym się postarała znalazłabym ich całe mnóstwo :) W tym momencie przypominam sobie jak mama zawsze nabierała nas (mnie i moje siostry), że jest u nas Mikołaj. W tym czasie zawsze byłyśmy na dworze wyczekiwać pierwszej gwiazdki i zanim przybiegłyśmy do domu Mikołaja już nie było, za to były prezenty :P

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
W dzień przed Wigilią wszyscy ubieramy choinkę, żeby mieć czas na robienie kolacji i pieczenie ciast następnego dnia. Po wigilijnej kolacji znajdujemy swoje prezenty pod choinką i zwykle bardzo się z nich cieszymy ^^ W święta jeździmy po rodzinie, później rodzina do nas...

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia? 
Lubię tą atmosferę, pięknie przystrojone domy, prezenty(i kupować i dostawać) oraz jako uczeń przerwę świąteczną :) Za to nie cierpię łamać się opłatkiem

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Jak byłam mała zawsze wyczekiwałam pierwszej gwiazdki. Oczywiście łamiemy się wszyscy opłatkiem i nakrywamy miejsce dla niezapowiedzianego gościa 

8. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?
Uwielbiam 'Last christmas' i wszelakie kolędy  

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Chyba raczej sztuczną. Chociaż bardzo możliwe, że w tym roku zrobimy wyjątek :)

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zawsze kojarzyłam święta z zapachem mandarynek, ale też ciast każdego rodzaju 

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Nie wiem, może czerwone?

12. Odliczasz dni do świąt?
Pewnie. Jeszcze tylko 13 dni :)

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Zwykle maluję paznokcie na pastelowe kolory. Zimą lubię sięgać po kolor niebieski, bardziej błękitny. W te święta postawię na odcień złoty, tak dla odmiany ^^

14. Ulubiony zimowy napój?
Czekolada, herbatka z cytrynką, czasami kawa, kakao 

15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Na biurku stoi malutka choineczka, okno jest przyozdobione różnymi świątecznymi łańcuchami, czy czymś takim. Jeszcze nie mam pomysłu na ten rok

Jak widać uwielbiam święta, ale ostatnio zdarza się, że nie czuję tej atmosfery. Możliwe, że to po prostu efekt uboczny tego, że jestem coraz starsza. Chociaż moi rodzice co roku mają z okazji świąt radochę. Może to ze mną się jest coś nie tak ;)

Jeszcze raz dziękuję i zapraszam do świątecznej zabawy kolejne osoby, takie jak:

AntyśkaMonika Gagat , Pati13xd 
tetiisheri , Tristezza , Edyta  
zaczarowana

9 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za zaproszenie do zabawy :) Bardzo chętnie się przyłączę :) Święta i mi kojarzą się z mandarynkowym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, fajnie, że masz radochę i się wczuwasz. Dla mnie od jakiegos czasu grudzień=stres, niestety... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy, ale nie wezmę udziału. Moje odpowiedzi byłyby zbyt smutne, a to przecież miał być czas radosnego oczekiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że odpowiedziałaś na TAG-a. :) Dobrze wiedzieć, że miło spędzasz święta i na nie czekasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi cudowne.. Aż poczułam magię Świąt :3
    Za zaproszenie do zabawy z całego serce dziękuję! Na pytanie odpowiem na pewno, jednakże zrobię to dopiero w przyszłym tygodniu, gdyż muszę jeszcze opublikować kilka recenzji :3
    Pozdrawiam cieplutko,
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym to nawet nie wspominam. W tym roku nie mam jeszcze nawet prezentów, bo cienko stoję z gotówką i czekam na jakiekolwiek wpływy. Dołączają się do tego wizyty u lekarza, jakieś sprzątanie... Eee, lepiej nie będę wyliczać. W poście skupiłam się na tym, co absolutnie posiada u mnie obecnie rangę priorytetową. Ciężko mi jest rezygnować z tak wielu rzeczy, kiedy wiem, że są ważne. Na święta można improwizować, zwłaszcza, że nigdy nie robię niczego sama z tej okazji. Praktyk, pracy czy licencjatu nikt za mnie nie wykona - sernik mama zrobi, kiedy zobaczy, że nie daję rady.
    ...kochana mama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta zabawa, która zaczyna znowu opanowywać blogosferę. Zostałam już otagowana i na pewno wezmę udział. A na wiele pytań udzieliłabym takiej odpowiedzi, jak Ty! :)


    Pozdrawiam i życzę wspaniałych świąt,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam Last Christmas! :D
    Mi tam zapach ciast nie napędza apetytu. Robi to dopiero aromat mandarynek, który jest nieziemski :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie Kevin jeszcze się nie znudził, choć oglądam go rok w rok to dalej śmieszy mnie tak samo :) Jeśli chodzi natomiast o piosenkę "Last Christmas" to jakoś nieszczególnie za nią przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...