poniedziałek, 7 stycznia 2013

Liebster Award 1

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Bardzo cieszę się z nominacji !-nochi
Jako że mój blog funkcjonuje od niedawna ominęła mnie ta zabawa. Fajnie, że jakąś drogą zawróciła i natknęła się na mnie, a jeszcze fajniej, że zostałam do niej zaproszona :) Oczywiście dziękuję :*

Oto pytania !-nochi:

1. Dokąd chciałabyś wyjechać?
Chciałabym odwiedzić wiele miejsc, ale bardzo rzadko mi się to udaje. Ostatnio umyśliłam sobie Paryż, ale to jest raczej marzenie :)

2. Czy masz w zwyczaju układać postanowienia noworoczne?
Kiedyś tak, teraz niekoniecznie

3. Znienawidzony kolor to...
ojej lubię chyba wszystkie kolory... no może nie te jaskrawe (szczególnie jaskrawy pomarańczowy)

4. Czy spełniło się już jedno z twoich największych marzeń?
Pewnie tak, jakieś z dzieciństwa na pewno, tyle ich było :) 

5. Potrafisz dążyć do celu? Jeśli tak, to z którego jesteś naprawdę dumna?
Myślę, że jeśli się uprę, to jest to w 99 procentach wykonalne :) A z jakiego osiągniętego celu jestem naprawdę dumna? Chyba z tego, że dostałam się do liceum, które chciałam, a nie było to proste, bo wymagało to ode mnie dużo pracy. Poznałam tam wspaniałych ludzi i nie wyobrażam sobie siebie w innym miejscu :)

6. Twój ulubiony bohater z dzieciństwa (z kreskówki, książki, bajki animowanej...) to:
Smerfy. albo Gumisie :)

7. Jaki jest twój ulubiony zapach?
Uwielbiam zapach czekolady z pomarańczą, ale też zapach wanilii

8. Malarstwo, nauka czy literatura?
Zastanawiam się między malarstwem a literaturą... może zostanę pośrodku (z większą tendencją do malarstwa) ^^

9. Dlaczego blogujesz?
Hm, trudne pytanie. Może dlatego, że chciałam podzielić się z kimś swoją opinią, którą ktoś może uważać za ważną. Nawet jeśli chodzi tylko o książki

10. Wymień coś idealnego w twoim mniemaniu (kształt, osobę, produkt...)
Chłodny wiatr w upalne dni, stare rzeczy mające swoją historię, przyjaźń, klasyczna słowiańska uroda. Chyba tyle.

11. Jak się odnosisz do tagów? Lubisz je czy też zapraszanie do nich cię irytuje?
Uwielbiam być zapraszana do różnych  zabaw, chociaż brałam udział tylko w dwóch. Wtedy wiem, że jestem częścią blogosfery :)

A oto moje pytania:
1. Czy masz motto życiowe?
2. Jakie są 3 cechy opisujące cię najlepiej?
3. Co wzięłabyś ze sobą na bezludną wyspę?
4. Co cenisz u ludzi najbardziej? Czego nie znosisz?
5. Film czy książka?
6. Ulubiona pora roku? Dlaczego?
7. Kto jest twoją ulubioną osobą w rodzinie?
8. Czy masz jakąś ksywkę?
9. Ulubiony przedmiot w domu/pokoju?
10. Czy masz piosenkę do której zawsze wracasz i która nigdy ci się nie znudzi?
11. Kto wie o twoim blogu?

Domyślam się, że dużo osób brało już udział w zabawie. Otagowane przeze mnie osoby nie muszą brać udziału jeśli nie chcą, chociaż jestem bardzo ciekawa ich odpowiedzi :) Nie znam jeszcze wielu blogowiczów, widziałam też, że niektórzy udzielali już odpowiedzi, dlatego wybieram osoby z mojej stałej listy blogów, no i będzie ich mniej niż 11 niestety
                                                        Taguję
Eurydyka , Lawenda Kermit , Amelia GreyPatizaczarowanaAntyśka,  

Zapraszam też wszystkich chętnych, którzy nie brali udziału w zabawie.

12 komentarzy:

  1. Również lubię tagi;) Tylko nie zawsze chce mi się odpowiadac na pytania od razu :D
    Też lubiłam gumisie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi, w niektórych przypadkach odpowiedziałabym podobnie! A co do otagowania. Dziękuję bardzo, aczkolwiek nie wezmę udziału. Nie przepadam za bardzo za tymi tagami zwłaszcza, że często musiałabym napisać po prostu coś smutnego w tych odpowiedziach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi, ze mną i liceum było tak samo.
    Dzięki za otagowanie, z chęcią odpowiem na Twoje pytania, ale może dopiero jutro albo w środę, bo dzisiaj z czasem krucho:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące odpowiedzi na ciekawe pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo dziękuję! :) na pewno odpowiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty nie lubisz jaskrawego pomarańczowego, a ja właśnie na ten kolor zazwyczaj maluję włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się trochę spóźniłam, bo:

    zostałaś nominowana do Liebster Award na moim blogu. Jeśli brałaś już udział, to przepraszam. Mam nadzieję jednak, że odpowiesz na zadane przez nas pytania chociaż w komentarzu pod notką.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście odpowiedziałam w komentarzu u was na blogu :)

      Usuń
  8. Świetne odpowiedzi ;)
    ps. odpowiedziałam na Twoje pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi bardzo ciekawe, odpowiem na pewno, ale trochę później. Póki co mam masę pisania. Ale dziękuję za propozycje. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Do książki "Spętani przez Bogów" podchodziłam z uprzedzeniem ale po Twojej recenzji przeczytam :D Fajny konkurs :D Dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, że odpowiedziałaś na tag. Bardzo spodobała mi się odpowiedź na pytanie dotyczące czegoś idealnego. Odpowiedziałaś nieschematycznie... Naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...