niedziela, 24 marca 2013

Liebster Award 2





Zostałam nominowana do Liebster Award przez Justine . Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”

1. Ulubiony kolor?
 Niebieski, odkąd tylko pamiętam :)

2. Na jaką premierę książki czekasz?
W tym momencie do głowy przychodzi mi "Ostatnia spowiedź. Tom II" Niny Reichter, czekam też na tłumaczenie "Goddess" Josephine Angelini, "Destroy me" i "Unravel me" Tahereh Mafi

3. Jakie słodycze najbardziej lubisz?
Uwielbiam wszystko co czekoladowe :)

4. Jak wygląda twój normalny dzień?
Jak najbardziej normalnie i w miarę nudno:) Od poniedziałku do piątku wstaję o 5.40 i idę na busa o 6.15. Lekcje w szkole zaczynam o 8, ale nie mam niestety innego dojazdu. Najczęściej w domu jestem o 16. Oglądam telewizję, czytam, przygotowuję się na następny dzień szkoły. W weekendy natomiast pozwalam sobie odespać nawet do południa. Ale to dlatego, że długo siedzę po nocach :)
Mój dzień jest schematyczny i coraz bardziej rutynowy

5. Jakie miejsce chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
 Paryż, chociaż nie znam francuskiego, mam nadzieję, że kiedyś zobaczę Wieżę Eiffla :)

 6. Dlaczego założyłaś/założyłeś bloga?
 Żeby podzielić się z innymi moimi opiniami o książkach, ale też, żeby mieć wszystkie o nich przemyślenia w jednym miejscu :) Kiedy publikuję moje posty lubię mieć wrażenie, że kogoś obchodzi to co napiszę

 7. Masz trzecie imię? Jak tak, to jakie?
 Drugiego imienia nie mam, długa historia z udziałem taty :P Mam imię patronki, które wybrałam sobie po bierzmowaniu. Jest to Łucja

 8. Kto jest twoim ulubionym bohaterem książkowym?
 Ojeju, nie przychodzi mi teraz nic do głowy. W każdej książce jaką przeczytam znajdzie się jedna więc za dużo by było wymieniać. Bardzo często zmieniam co do tego zdanie. O! przypomniałam sobie :) Aktualnie moim ulubionym bohaterem jest Mr Darcy z "Dumy i uprzedzenia". Kocham go :)

 9. Jakiego języka chciałabyś/chciałbyś się nauczyć?
 Zawsze chciałam się nauczyć włoskiego.  Najbardziej jednak chciałabym biegle mówić po angielsku, bo chociaż umiem ten język w miarę dobrze to jednak nie wystarczająco jak dla mnie :)

10. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho. Najczęściej są to jednak piosenki z mojej stałej listy. Te utwory nigdy mi się nie znudzą. Ostatnio lubię słuchać ballad rockowych, jakiegoś lekkiego rocka, ale też dubstepy Lindsey Stirling...

11. Co oprócz czytania lubisz robić najbardziej?
Oglądać telewizję. Naprawdę marnuję na tym zajęciu zbyt dużo czasu. Uwielbiam rysować, najczęściej po prostu przerysowuję coś już narysowanego :)

Tak wyglądają moje odpowiedzi. Do zabawy nie będę nikogo zapraszać, myślę, że już każdy brał w tej zabawie udział. Jeżeli jednak ktoś został pominięty niech czuje się zaproszony. Pozdrawiam wszystkich czytających i życzę miłego tygodnia ^^
 

15 komentarzy:

  1. O, też lubię wszystko, co czekoladowe :D No i też planuję nauczyć się mówić biegle po angielsku. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo mamy podobne gusta muzyczne. :)
    Z angielskiego także musiałabym się podszkolić.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te same odczucia co do angielskiego i włoskiego ;)
    i rozczaruję cię: "Destroy me" nie zostanie wydane w Polsce, ponieważ jest to tom 1,5. a tomy 'połówkowe' prawie nigdy nie zostają wydane w Polsce - tak było z wszystkimi 'połówkowymi' tomami serii "Delirium", a to przecież to samo wydawnictwo.. natomiast na "Unravel me" jest szansa i osobiście nie tracę nadziei :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, szkoda. A tak chciałam poznać świat oczami Warnera :(

      Usuń
  4. Też uwielbiam Pana Darcy'ego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh ten Pan Darcy. xD Też uwielbiam rocka, ale dubstepu już nie lubię..

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi!
    Ja w ogóle nie oglądam telewizji. Żal mi życia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten głupi nawyk chciałabym w sobie zmienić. Ale jeszcze nad tym pracuję :)

      Usuń
  8. Ale masz niewygodny godzinowo transport do szkoły.
    Jeśli chodzi o rutynę, to ja bym tak nie wytrzymała. :) Ale wiadomo, każdy jest inny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety moje dni też zazwyczaj wyglądają tak samo... Szkoda tylko, że tak wcześnie do szkoły musisz jechać, także nie dziwię się, że potem w weekendy odsypiasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, ach Mr Darcy :) a która z nas go nie kocha?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. UUuu współczuje transportu do szkoły.
    -,-
    Masakra!
    Zapraszam : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...