wtorek, 2 kwietnia 2013

Zmiany :)

Zmiany, zmiany, zmiany...

Jak pewnie już zauważyłyście na moim blogu trochę się zmieniło. Zmieniłam szablon, nagłówek, powiększyłam czcionkę. ness zmieniło się na Nessie, tak samo jak zdjęcie profilowe. Nie wiem co jak mam z tym dmuchaniem na zdjęciach, ale znowu podobna fotka do poprzedniej :)

Chyba potrzebowałam zmiany. Myślałam już o tym od dłuższego czasu i mam nadzieję, że wygląd bloga jest lepszy niż ten pierwszy. Sama jeszcze nie mogę się przyzwyczaić :) No tak, jak teraz sobie pomyślę, to mogłam zapisać gdzieś tamten szablon. Nie pomyślałam...

Miała być zmiana pierwszego dnia kwietnia, ale jakoś tak wyszło, że piszę ten post o 1.41 ^^ Zdarza się. Niemniej jednak pozmieniałam wszystko jeszcze przed północą. Tylko męczyłam się z posegregowaniem recenzji i uzupełnieniem zaległości.

Myślałam sobie, żeby urozmaicić trochę posty na blogu. I tak wpadłam na pomysł stosików, które chyba nie tylko ja lubię oglądać :) , może jeszcze coś o książkach, jakieś przemyślenia, może bym napisała od czasu do czasu jakieś porady czy coś, myślałam jeszcze o cytacie miesiąca. Co o tym sądzicie? Chyba może być fajnie. Postanowiłam zmienić jeszcze sposób pisania recenzji. Pogrubiałabym ważniejsze części tekstu, oddzielałabym opis fabuły od właściwej opinii.

Na zdjęciu fotka, którą znalazłam w internecie. Jak dla mnie niezły efekt wyszedł. Herbata, którą chętnie bym teraz wypiła, ale muszę się już zbierać spać. Zaczynam pisać o niczym i bez sensu więc już kończę :)

A jak u was? Zaszły u was jakieś wiosenne zmiany? Ja zmieniłam nie tylko wystrój bloga ale też swój wygląd. Chociaż za oknem śnieg to podobno już jest kalendarzowa wiosna. Podobno...

17 komentarzy:

  1. Mi się zmiany bardzo podobają, bardzo przejrzyście, jasno:)
    Wprowadzenie nowych notek też byłoby doskonałym dodatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁAdnie :) Tak przejrzyście i sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Właśnie taki efekt chciałam uzyskać :) Poprzedni szablon trochę mnie przytłaczał :)

      Usuń
  3. Zmiany wyszły Ci na dobre, oby tak zostało na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemnie :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko wygląda ładnie ;) przemyślenia mogą być :D

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zacznę z tym jakoś pod koniec miesiąca, bo teraz muszę nadrobić zaległości w szkole :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda, podoba mi się ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przyznam, że mnie się bardziej podobał poprzedni szablonik. Ale wiadomo, że to rzecz gustu.
    Podoba mi się pomysł ze stosikami. I witam już Nessie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nessie jakoś ładniej brzmi moim zdaniem :) A ten wygląd bloga może i jest trochę mniej kreatywny, ale myślę, że ta zmiana wyjdzie mi na dobre :D

      Usuń
  8. Jest świetnie, minimalistycznie i ładnie, czekam na dalsze zmiany. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba :) Zainspirowałam się niektórymi blogami. Coraz częściej widzę takie rozwiązanie w wersji minimalistycznej. Łatwiej jest coś odnaleźć na stronie moim zdaniem :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba nowy wystrój bloga. Ciekawy pomysł z tym cytatem miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chyba zacznę z tym cytatem od następnego miesiąca. Fajnie by było dodawać taki post każdego pierwszego dnia miesiąca :)

      Usuń
  10. och jakie fantastyczne zdjęcie !
    przy okazji odwiedzin zapraszam do losowania książki... szczegóły na www.kreatywneteksty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby nie znany adres, nie poznałabym twojego bloga :) Zmiana, oczywiście, na lepsze :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...