wtorek, 2 lipca 2013

Liebster Award 3

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Zasady tej zabawy blogowej są już pewnie wszystkim dobrze znane. Kolejny raz jestem zaszczycona, że mogę brać w niej udział. I tutaj bardzo chciałabym podziękować Kindze. Jest mi bardzo miło, że mój blog jest przez was odwiedzany, a moja praca jest doceniana przez takie właśnie małe gesty. No i się wzruszyłam! :/ Dziękuję :*

A teraz pytania: 

1. Czy w pełni akceptujesz siebie? 
Bardzo bym chciała. Kiedyś akceptowałam siebie w pełni ale teraz jest mi z tym ciężko. Może dlatego, że jestem nastolatką :) Ale tak naprawdę miewam lepsze dni, kiedy już wydaje mi się, że nic mi nie brakuje, a zaraz potem jestem bliska chandry. Może w akceptacji przeszkadza mi mój melancholizm, a może już taka jestem... 
  
2. Jaka książka zmieniła twoje życie? 
Może nie będę tutaj bardzo oryginalna, ale taką książką jest "Mały Książę" Antoine'a de Saint - Exupery'ego. Jeszcze teraz pamiętam swoje emocje po tym jak po raz pierwszy przeczytałam tę książkę (wtedy myślałam o niej tylko jako o lekturze szkolnej). Jak dla mnie jest to kopalnia wiedzy życiowej i pięknych cytatów, które chyba już każdy zna. Mały Książę nauczył mnie wielu rzeczy, szczególnie w okresie kiedy potrzebowałam jakiejś wskazówki. Pokazał jak wygląda świat dorosłych i czego powinnam się wystrzegać. A także wskazał kto powinien być dla nas najważniejszy i czym powinnam się kierować w życiu

3. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
Najczęściej czytam albo oglądam telewizję. Ostatnio odkryłam, że świat realny również jest ciekawy :) i coraz więcej czasu spędzam na dworze i widuję się z przyjaciółmi. Szczególnie teraz kiedy właśnie zaczęły się wakacje a na zewnątrz jest coraz cieplej. Kiedyś bardzo lubiłam rysować i również mam zamiar powrócić do tego w najbliższym czasie :)

4. Twoja pierwsza książka, którą przeczytałaś dla siebie? 
To była "Królowa Śniegu" Andersena, ale takie krótsze wydanie. Pamiętam, że to była pierwsza książka jaką dostałam. Chyba na moje 6  czy 7 urodziny. Wcześniej też pewnie coś czytałam, bo z opowieści rodziców wiem, że ciągle siedziałam z nosem w książkach. Ale to "Królowa Śniegu" zapadła mi w pamięci :)

5. Ulubiona potrawa? 
Chyba nie mam jakiejś ulubionej. Lubię mięso :) bardzo, bardzo. Ale też desery, szczególnie te czekoladowe albo cytrynowe. No i jestem uzależniona od herbaty :)

6. Zakładałaś kiedyś Złote Myśli/ Pamiętnik? 
I to ile razy! W podstawówce miałam taki mały pamiętniczek, w którym wpisywały mi się inne osoby. Nadal go posiadam i czasami przeglądam i wspominam... Później w starszej podstawówce (czyli gdzieś 5/6 klasa) była moda na Złote Myśli. Więc i ja miałam taki zeszyt, ale też pomagałam koleżankom w wymyślaniu pytań. Co do takiego 'prawdziwego' pamiętnika to miałam mnóstwo prób. Zazwyczaj zaczynam jakiś pisać i później przerywam. Czasami przy porządkach znajduję luźne notatki, które zawsze zbieram w jednym miejscu. Mam zamiar założyć normalny, porządny pamiętnik :)

7. Czy w pełni szanujesz poglądy innych? 
Tak, zawsze liczę się z opiniami innych i je szanuję. Nawet jeśli nie podobają mi się ich poglądy i nie zgadzam się z nimi (czasami uważam je za głupie) to myślę, że każdy powinien mieć własne zdanie. Ogólnie rzecz ujmując jestem osobą tolerancyjną :)

8. Kupujesz, czy wypożyczasz książki?
Kiedy założyłam bloga miałam jakąś fazę na kupowanie książek. Chciałam posiadać je wszystkie, co jest nierealne, nie tylko ze względu na pieniądze :) Teraz już to powoli mija. Kupuję mniej książek, wybieram tylko te, które mi się podobają. Jeżeli nie jestem jakiejś pewna wtedy ją wypożyczam. 

9. Masz swoje małe paranoje? 
Codziennie piję co najmniej dwie herbaty, codziennie muszę zjeść coś słodkiego, kiedy siedzę tak dziwnie zaplatam nogi, kiedy się denerwuję gryzę paznokieć małego palca lewej ręki, albo drapię się za lewym uchem, stukam ołówkiem albo długopisem w blat stołu, albo też palcami, szczególnie kiedy mam w głowie jakąś melodię, zawsze siedzę na tym samym miejscu przy stole, przed telewizorem (inaczej zganiam z miejsca tego nieszczęśnika, który mi zajął miejsce ;))

10. Co najbardziej cenisz u ludzi? 
To jest trudne pytanie. Myślę, że jest to lojalność, wierność i uczciwość (trochę jak przysięga małżeńska :P)

11. Dokończ zdanie: Nie znoszę, gdy...  
... jest za gorąco, jest za zimno, kiedy ktoś mi przerywa, kiedy ktoś się rządzi, kiedy ktoś jest fałszywy, gdy ktoś mlaska, gdy ktoś przegląda moje rzeczy albo bierze coś bez pytania, kiedy jestem w centrum uwagi, kiedy jest tłok... i pewnie jeszcze znajdzie się wiele innych :)

Już ułożyłam część pytań, ale doszłam do wniosku, że większość blogowiczów o ile nie wszyscy, brali już udział w zabawie. Jeżeli ktoś czuje się pominięty, to oczywiście może odpowiedzieć na pytania z tego posta. Zapraszam i jeszcze raz dziękuję Kindze :)



8 komentarzy:

  1. Jej, nie wiem dlaczego, ale pisałaś tak szczerze że Twoje pytania poprawiły mi humor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu! To bardzo miłe <3

      Usuń
  2. Ja też doszłam do wniosku, że nie mogę mieć wszystkich książek na własność:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje małe paranoje mnie rozwaliły, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie było nawet niezłe, przyznaję :P Musiałam się starannie zastanowić, bo z tego wszystkiego nie zdajemy sobie sprawy, to są odruchy :)

      Usuń
  4. Nie ma za co :) Świetne odpowiedzi, co do 7 punktu to w pełni się z tobą zgadzam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedz na pytanie 8 brzmi tak znajomo, że aż poczułam się jakbym to ja sama na nie odpowiedziała ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...