czwartek, 18 lipca 2013

Versatile Blogger 2



Już drugi raz mam przyjemność uczestniczyć w tej zabawie. Bardzo dziękuję za nominację Pati oraz Agnes Recenzentce. Sprawiłyście mi ogromną przyjemność :)

 Każdy nominowany bloger powinien:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na bogu
-pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

7 faktów dotyczących mnie:
- Od dzisiaj jestem blondynką
- Nie przeklinam, choć nie mówię, że mnie czasami nie kusi ;)
- Nie cierpię zakupów, a mam tu na myśli przymierzanie wszystkich tych ubrań. Wolę załatwić wszystko od razu zamiast łazić po sklepach kilka godzin
- Uwielbiam spać. Najlepiej spędziłabym cały dzień w łóżku :)
- Bardzo chciałabym nauczyć się grać na gitarze. Już kiedyś byłam blisko tego osiągnięcia, mam nawet kupiony instrument, ale jakoś zawsze mam coś ciekawszego do roboty nić nauka gry :)
- Jeśli ktoś przyjrzy się moim zielonym oczom z bliska może zauważyć coś na kształt kwiatków, gdzie   środkiem jest źrenica.
- Nie cierpię tańczyć, bo nie umiem i nie lubię :)

No i teraz powinnam nominować 15 osób, ale tak wyszło, że nie mam kogo O.o Niektórzy albo już brali udział w zabawie, albo już zostali nominowani. Ale jeśli ktoś chce wziąć udział serdecznie zapraszam :)

16 komentarzy:

  1. Mam dokładnie tak samo jak ty z nauką gry na gitarze - bardzo bym chciała ale jakoś nigdy mi nie wychodzi. Ach, ten mój słomiany zapał! Za zakupami również nie przepadam, ale ostatnio zrobiłam wyjątek, co mnie samą bardzo zdziwiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że bardzo się od siebie różnimy.
    Ja uwielbiam tańczyć, i robię to kiedy tylko mogę. Jestem rannym ptaszkiem, zbyt długie spanie traktuję jako marnowanie dnia. Po sklepach mogę łazić i łazić, przymierzać ubrania, wszystko... ;)
    Ogólnie to ciekawe fakty. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie dlatego fajnie, że istnieją te różnice. Jak by to było gdyby wszyscy byli tacy sami? Trochę niepokojące moim zdaniem :P Różnice są fajne :)

      Usuń
  3. Ciekawe informacje! :) Ja lubię tańczyć, ale nie przed publicznością :) Jestem ciekawa Twoich oczu. Może kiedyś wstawisz zdjęcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może :) Ale nie jestem pewna, czy na zdjęciu będzie to widać :)

      Usuń
    2. Re: Wielki mistrz
      Cieszę się, że o tym napisałaś w moich komentarzach, bo od dawna zastanawiam się nad tą trylogią. Ostatecznie jej nie kupiłam, bo bardziej przechyliłam się w stronę trylogii nocnego anioła (której też jeszcze nie mam), ale teraz wiem, że na pewno kupię tę serię, o której wspomniałaś :)

      Usuń
  4. Też nie lubię przymierzać ciuchów i nie umiem tańczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam spać - wyjątkiem są wakacje, jak leże za długo w łóżku to potem mam poczucie winy, że marnuje dzień... Tańczyć lubię, ale nie umiem :P

    www.miedzy-stronnicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością stwierdzam, że mogłabym się pod niektórymi faktami podpisać ;) Nie lubię przymierzać ubrań, tańczyć, nie przeklinam (i jestem z tego dumna!) i też jestem śpiochem.
    Ciekawe fakty :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego, ale byłam przekonana że od zawsze jesteś blondynką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę prawdy w tym było, bo naturalny kolor moich włosów to ciemny blond. Taki na pograniczu blondu i brązu :)

      Usuń
  8. Super! Ale fajnie o sobie napisałaś! Ja potrafię sobie dość często zaklnąć, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeklinanie mi nie przeszkadza, ale sama jestem chyba za mało odważna, żeby przekląć. Wiem, że to głupie ;)

      Usuń
  9. Także nie przepadam za zakupami, kocham spać oraz także chciałam nauczyć się grać na gitarze (co nieco umiem) i posiadam instrument, który stoi i się tylko kurzy, ale za to kocham tańczyć. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie lubię chodzić po sklepach i wszystko przymierzać;p Na gitarze też chciałam grać, ale szybko mi przeszło;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie przeklinam, mogę leżeć cały dzień w łóżku i nie umiem tańczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...