wtorek, 30 lipca 2013

ZAPOWIEDŹ: CzarLa. Poszukiwacze


Chciałabym przedstawić Wam dzisiaj pewną książkę, która według mnie może okazać się bardzo interesująca. Jest to książka Tony'ego DiTerlizzi pt. "CzarLa. Poszukiwacze". Zapoznajcie się więc z opisem :) 

Eva Dziewięć nigdy nie widziała innego człowieka. Ani słońca, nieba czy drzew. Tak właściwie to nigdy nie opuszczała swego podziemnego domu. Wszystko zmienia się, gdy na jej bezpieczne schronienie napada groźny stwór Bestiil, który czyha na jej życie.
Eva zmuszona jest uciekać. Na powierzchni okazuje się jednak, że jest tam jedynym człowiekiem. Świat zamieszkują najróżniejsze istoty, niepodobne do niczego, o czym Eva dotąd się uczyła.
Czy Eva w ogóle znajduje się na Ziemi? Czy trafi na ślad ludzi? Czy dowie się gdzie i kim jest?
W pełnej przeszkód podróży przez nieznane pomagają jej Tułaczowiec, wielki Otto i robot Mat.
Wędruj razem z Evą i jej przyjaciółmi, naucz się orbońskiego alfabetu i przede wszystkim nigdy nie porzucaj wyobraźni!


Jak widzicie jest to książka fantastyczna, w której znajdziemy motywy zaczerpnięte z np. "Alicji w Krainie Czarów" czy "Czarnoksiężnika z Krainy Oz".  Jest to współczesna baśń, bestseller "New York Timesa". Jakie jeszcze zalety ma ta książka? Otóż jest zilustrowana przez samego autora i z pewnością spodoba się młodzieży, ale też dzieciom, gdyż przeznaczona jest już dla osób powyżej ośmiu lat. Powieść trzyma w napięciu i przekazuje bardzo wartościowe treści. Możemy tam znaleźć tajemniczy świat, gdzie aż roi się od przygód. Jest to jednocześnie książka o oddaniu, poświęceniu, odpowiedzialności za przyjaciół i próbie rozwikłania tajemnicy własnego pochodzenia.



Premiera tej ciekawej książki zaplanowana jest na 26 września.
Tak więc nie pozostaje nic, tylko czekać :) Jesteście zainteresowani tą powieścią? Bo ja bardzo :P Wprost uwielbiam baśnie i jestem ciekawa jak Tony DiTerlazzi widzi jej współczesną wersję.

Tony DiTerlazzi
"CzarLa. Poszukiwacze"
Tłumaczenie: Jerzy Kozłowski
Ilość stron: 472

13 komentarzy:

  1. Książka zapowiada się fantastycznie, już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za fantastką aż tak bardzo nie przepadam, więc nie będę usilnie wyczekiwać na tę książkę, ale jak trafi w moje ręce, to przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jeśli będę miała okazję przeczytać to bardzo chętnie to zrobię. Więc czekam na premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma być troszkę na kształt "Gwiezdnych wojen", których nienawidzę, więc się troszkę obawiam, ale pewnie i tak przeczytam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ja też nienawidzę "Gwiezdnych wojen" ;P
      Ale myślę, że to tylko tak zostało powiedziane, żeby zachęcić jak ktoś je lubi :) Ja tam wolę myśleć, że będą niektóre motywy z "Alicji.." i "Czarnoksiężnika..." :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię i bajkę o Alicjii i o Czarnoksiężniku z OZ, a pomieszane i dodanie nowych wątków moze być niezwykle interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście się zgadzam z twoim komentarzem. Myślę, że to może być ciekawa książka :)

      Usuń
  6. Nie lubię fantastyki, więc tym razem sobie odpuszczę :) nie moje klimaty. Livresland.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się opis spodobał, ale myślicie, że takie coś się spodoba mojej dwunastoletniej siostrzenicy? Chcę jej dać coś naprawdę wyjątkowego, a ona lubi takie klimaty.
    Pozdrawiam,
    Gusia
    (PS widzę literówkę w nazwisku autora...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam tej książki, bo tak jak już pisałam jej premiera jest zapowiedziana dopiero na 26 września :) Ale z tego co dowiedziałam się o tej książce myślę, że jest duże prawdopodobieństwo, że to może być trafiony prezent. Napisałam 'prawdopodobieństwo', bo to jest kwestia gustu. Jednak myślę, że już sama, Gusiu, odpowiedziałaś sobie na to pytanie w swoim komentarzu, twoja siostrzenica lubi te klimaty. Możesz jeszcze poczekać na moją recenzję, żeby się upewnić, bo z pewnością zrecenzuję tą książkę :)

      Literówkę już poprawiam :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź - poczekam chyba na recenzję:) Albo po prostu pójdę do księgarni...

      Pozdrawiam,
      Gusia

      Usuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...