niedziela, 26 października 2014

Dwa lata i konkurs urodzinowy :)


W tym tygodniu, 21 października, minęły dwa lata odkąd założyłam tego bloga... Nie myślcie jednak, że zapomniałam o tej rocznicy :) Po prostu nie mam ostatnio czasu na nic, co tym bardziej mnie martwi, kiedy widzę na półce książki, które miałam w planach przeczytać. Może uda mi się wkrótce uporządkować swoje obowiązki i pojawię się bardziej aktywna w blogosferze :) Nie o tym jednak chciałam dzisiaj napisać, tylko o owych wspomnianych w tytule posta dwóch latkach, które już blog Kolorowa książka istnieje i nie ma zamiaru zniknąć tak szybko :)


W takie dni nachodzi mnie zazwyczaj chwila refleksji, ale na refleksje dzisiaj nie ma czasu i o nich będzie kiedy indziej :) Tego bloga założyłam dwa lata temu i zdziwiłam się, kiedy okazało się, że to już. Czas leci tak szybko, że wystarczyła chwila nieuwagi, a upłynął jak z bicza strzelił :) Przez ten czas, kiedy z różną regularnością (przyznaję to ze skruchą) publikowałam posty na blogu, miałam kilka momentów zwątpienia i znużenia. Ale wtedy uświadamiałam sobie, że nie piszę tylko dla siebie, ale też dla innych, którzy przychodzą, komentują albo tylko czytają to co uda mi się nabazgrać :) Dlatego w tym miejscu chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy się tu pojawiają. Tym, którzy byli jeden raz i tym, którzy wpadają często. Tym, którzy komentują, a także tym, którzy nie czują takiej potrzeby. Każdy Wasz komentarz, czy kolejna cyferka w liczniku odwiedzin jest dla mnie powodem zarówno radości i dumy, jak i motywacją do działania. Dziękuję Wam więc z całego serducha :*


Ponieważ (wiem, że nie zaczyna się zdania od 'ponieważ' :P) zrobiło się trochę ckliwie, to teraz podam trochę statystyk, a potem zaprezentuję Wam konkurs urodzinowy, który przygotowałam :)

No więc tak:

  • mój blog został już wyświetlony 76 976 razy (od zeszłego roku liczba ta urosła o ponad 60.000 odwiedzin) 
  • bloga obserwuje 175 osób (w tamtym roku obserwowało 134)
  • wszystkich postów ukazało się 113, w tym recenzji było 87 
  • do tej pory najczęściej czytaliście recenzje tych książek: 
  1. "Ostatnia spowiedź. Tom II"  Nina Reichter 
  2. "Łotr" Trudi Canavan 
  3. "Ukojenie" Maggie Stiefvater 
  • w tym roku zrobiłam sobie przerwę w blogowaniu na czas matur, dlatego też przez dłuższy czas nie pojawiały się moje opinie
  • w tym roku zmieniłam także wygląd bloga, który wielu osobom przypadł do gustu. Myślę, że nie będę w nim dokonywać większych zmian, a jeśli już to drobne poprawki :)
  • biorę udział standardowo w wyzwaniu Przeczytam tyle, ile mam wzrostu! i Z listą BBC. Dołączyłam też do wyzwania Grunt to okładka i Czytam opasłe tomiska



A teraz już nie przedłużając tego posta, który miał być krótki :), chciałabym przedstawić Wam konkurs urodzinowy. Jest to mój pierwszy konkurs jaki organizuję, mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali jeśli coś pójdzie nie tak :P



REGULAMIN KONKURSU: 

- organizatorem konkursu jestem ja, autorka bloga Kolorowa książka, którą znacie pod pseudonimem Nessie
- książki, będące nagrodą w konkursie, pochodzą z mojej biblioteczki 
- do konkursu może zgłosić się każdy, nie ważne, czy posiada bloga czy jest osobą anonimową
- w konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby mieszkające na terenie Polski (nie wysyłam książek za granicę)
- wyłonienie zwycięzcy nastąpi poprzez losowanie
- jeśli do konkursu zgłosi się mniej niż 10 osób, konkurs zostanie anulowany. Gdyby jednak chęć udziału w losowaniu wyraziło więcej niż 40 osób wylosuję dwóch zwycięzców, 60 osób - trzech zwycięzców i tak dalej
- aby przystąpić do konkursu, należy w komentarzu pod tym postem wyrazić chęć wzięcia udziału (np. poprzez 'zgłaszam się' :P), podanie adresu e-mail i podaniu tytułu książki, którą chcecie wygrać (możecie podawać więcej niż jeden tytuł książki, gdyby podczas losowania został wybrany więcej niż jeden zwycięzca) 
- konkurs trwa od 26 października do 22 listopada włącznie. Wynik zostanie ogłoszony do trzech dni po zakończeniu konkursu 
- zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie w czasie trwania losowania

- nagrodą w konkursie są książki: 
"Eve" Anna Carey 
"Mroczny anioł" Eden Maguire 
"Neva" Sara Grant 
"Poduszka w różowe słonie" Joanna M. Chmielewska 
"Sukienka z mgieł" Joanna M. Chmielewska 
"Dom nad jeziorem smutku" Marilynne Robinson 
"Sztuka uprawiania róż z kolcami" Margaret Dilloway 

Oczywiście na blogu znajdziecie recenzje powyższych książek :)
Zapraszam Was do wzięcia udziału. Pierwszy konkurs zorganizowałam w postaci losowania, ponieważ nie miałam za dużo czasu na wymyślanie pytań, a i Wy pewnie nie macie teraz czasu na nie odpowiadać :) Ale postaram się następnym razem dać z siebie więcej :) 
Byłabym wdzięczna za umieszczenie na Waszych blogach poniższego baneru z linkiem do tej strony w ramach promocji losowania (zdolnościami graficznymi się nie popisałam, ale no cóż... :P) 



To chyba tyle na dzisiaj. Życzę Wam miłego dnia i już niedługo na blogu pojawi się nowy post, najprawdopodobniej nie będzie to recenzja :) 


35 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga, dopracowany co do szczegółów. Mam nadzieje, że będziesz obchodziła tu jeszcze wiele rocznic z coraz to większymi sukcesami.

    Pozdrawiam
    http://zakladkarecenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! :)
    Wybieram książkę "Neva" :)
    e-mail: kasiuleczka33@interia.pl

    A tak poza tym to gratuluję wyników ^^ Mam nadzieję, że z okazji kolejnych rocznic wyniki będą podwajane. :D
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Ja się zgłaszam po "Mroczny anioł" Eden Maguire
    malamutka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! :D
    Ja moje 2 latka będę miała w grudniu ^^

    Zgłaszam się po Mrocznego anioła Eden Maguire
    krytykbook@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości na dalsze lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości na dalsze lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :) Oby tak dalej.
    Mój blog też niedawno obchodził urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci dużo wytrwałości, czytelników, ciekawych książek i tematów do dyskusji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Oby tak dalej!
    Zgłaszam się!
    E-mail: theworldofbook@gmail.com
    Wybieram: "Eva" i jakby wygrała więcej niż jedna osoba to wybieram "Mroczny anioł".

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście gratuluje! Cudowne wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dwóch lat i życzę kolejnych w blogosferze! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i kolejnych lat szczęśliwego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się!
    renzub00@wp.pl
    wybieram "sztuka uprawiania róż z kolcami" oraz "dom nad jeziorem smutku" :)
    akurat w listopadzie mam urodziny... może akurat szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ! ;3
    E-mail: boookslooover@gmail.com
    Wybieram: "Eve" oraz "Neva"
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! ;)
    Zgłaszam się! ;)
    E-mail: elfikbook@gmail.com
    Banerek na: http://lustrzananadzieja.blogspot.com/p/konkursy.html (mnie się podoba ;) )
    Wybieram: "Sukienka z mgieł" lub "Poduszka w różowe słonie"
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :)
    Zgłaszam się po "Mroczny anioł" i "Neva"
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję 2 lat i pięknych statystyk!

    Zgłaszam się :)
    Wybieram "Sukienkę z mgieł".
    magdalenardo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :) 2 lata to ładny wynik:) życzę wytrwałości i miliona wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! I udanego, następnego roku blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione gratulacje! I żebyś dłużej dla nas pisała. :)
    Nie martw się - sama nadrabiam blogi z opóźnieniem (tak bardzo klasa maturalna).

    I...
    Zgłaszam się. :D
    książka - "Neva" Sara Grant
    ivy.ksiazkoholiczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się;)
    Wybieram: "Neva" Sara Grant, "Sztuka uprawiania róż z kolcami" Margaret Dilloway
    e-mail: monikak.13@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje
    Zgłaszam się
    email: iczuba@o2.pl
    Wybieram książkę "Neva" lub "Eve"

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się ;)
    obs jako : Healy Room
    e-mail: oktawia_2000@onet.pl
    baner : http://lustrzananadzieja.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram: Eve i Dom nad jeziorem smutku

    życzę wspaniałej, długiej drogi z blogiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję ślicznie za życzenia :* Mam nadzieję, że nie zawiodę ani Was, ani siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się.
    Mail: elaluczkow@gmail.com
    Wybieram "Neva" lub "Dom nad jeziorem smutku". :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam sie :)
    Wybieram "Dom nad jeziorem smutku"
    karka0912@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się, wybieram "Sukienka z mgieł" Joanna M. Chmielewska .
    mail: naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Dopisuję się do życzeń :)
    Zgłaszam się również do rozdawajki. Intryguje mnie "Mroczny anioł" i "Neva"
    Pozdrawiam
    beataalfa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Dwa lata to bardzo dużo :)
    Zgłoszę się także do konkursu.
    Interesuje mnie "Neva" albo "Eve"
    e-mail: kmka1296@wp.pl
    Banerek tu: http://zagubiona-wslowach.blogspot.com/p/konkursy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się! :)
    E-mal: marpleous@gmail.com
    Baner: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram: "Neva" i albo "Eve"
    Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :D
    email gracja313@tlen.pl
    Książki, które wybieram: Eve/Neva
    Baner już dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się! :)
    justyna238@spoko.pl
    Wybieram "Eve"

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...