czwartek, 27 listopada 2014

...

Dzień dobry :)
Konkurs urodzinowy, który zorganizowałam, kilka dni temu się zakończył. Nie zostało mi więc nic innego, jak ogłosić wyniki i wskazać zwycięzcę. W konkursie brało udział 21 osób. Tak więc zgodnie z regulaminem jest jeden zwycięzca. Oczywiście wszystko odbyło się w formie tradycyjnego losowania, wybaczcie, że nie załączam zdjęcia :)

A wylosowaną osobą jest... Healy Room

Gratuluję i jeszcze dzisiaj wyślę wiadomość z prośbą o przesłanie adresu przesyłki.
Dziękuję także wszystkim, którzy brali udział w moim pierwszym konkursie :) Miałam krótką przerwę w blogowaniu, ale już jutro zapraszam Was na Perełki listopada.
Życzę Wam miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję Healy Room i czekam na Perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję! ;)
    na wszelki wypadek podam Ci jeszcze raz e-mail, bo pewnie ( jak siebie znam ) coś wcześniej przekręciłam. :)

    oktawia_2000@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...