sobota, 18 kwietnia 2015

Konkurs //Zakończony//


Tak jak już wspominałam postanowiłam zorganizować konkurs z okazji dwusetnego obserwatora i setnej recenzji na blogu Kolorowa książka. Długo kazałam Wam czekać, dlatego bez dłuższych wstępów zapraszam do zapoznania się z regulaminem konkursu :)




REGULAMIN: 
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Kolorowa książka, posługująca się pseudonimem Nessie (czyli ja oczywiście :P)
2. Książki stanowiące nagrodę w niniejszym konkursie pochodzą z mojej prywatnej biblioteczki 
3. W konkursie może wziąć udział każdy, niezależnie czy prowadzi swoją stronę internetową, czy jest osobą anonimową. Należy posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski (nie wysyłam książki za granicę)
4. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wyrażenie w komentarzu chęci wzięcia udziału (np. "Zgłaszam się"), podaniu tytułu książki, którą chcecie wygrać (może być więcej niż jeden tytuł), adresu e-mail oraz odpowiedzi na zadanie konkursowe (osoby anonimowe prosiłabym o podanie imienia lub nicku)

Długo myślałam jakie zadanie konkursowe wymyślić więc pójdę na łatwiznę. Chciałabym żebyście napisali mi tytuł piosenki, melodii, która mnie w jakiś sposób zainspiruje.

5. Konkurs zaczyna się dzisiaj, tzn. 18.04.2015 i trwa do 10.05.2015 do godz. 24.00
6. Wynik konkursu zostanie ogłoszony w ciągu 7 dni od jego zakończenia. Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi od laureata konkursu w ciągu 4 dni, zwycięzca zostanie wybrany ponownie.
7. Konkurs zostanie rozstrzygnięty poprzez losowanie.
8. Nagrodami w konkursie są tytuły: "Oddech nocy", "Bestia", "Mroczny anioł", "Neva"


9. Umieszczenie baneru konkursowego na Waszych blogach nie jest obowiązkowe, jednak byłabym wdzięczna za tę formę promocji konkursu
10. Poprzez wzięcie udziału w konkursie uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby konkursu


Zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie. Jeszcze raz dziękuję Wam za to, że odwiedzacie mojego bloga i zostawiacie swoje komentarze. To naprawdę wiele dla mnie znaczy :* Przepraszam jednocześnie za to, że nie pojawiam się na Waszych blogach - postaram się jakoś zorganizować sobie czas, chociaż to będzie trudne :( 

Co do zadania konkursowego, jestem ciekawa jakie piosenki zaproponujecie, jakie według Was mogłyby mi się spodobać i jak dużo z nich polubię :)

Życzę Wam miłego dnia 
Nessie

32 komentarze:

  1. Mnie nie kusi konkurs, jednak mogę wcisnąć na bloga bannerek. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się !
    Umrę, jak nie dostanę w swoje ręce książki ,,Bestia".

    Mam cztery piosenki , które myślę,że Cię zainspirują.
    1,,Find you"
    2.,,Run Run"
    3.,,Tourner dans le vide"
    4.,,Parler a mon pere"

    Email: absurdy.ksiazkoholika@gmail.com
    Baner na blogu w zakładce konkursy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:)
    Serdecznie polecam Ci "One Last Night", nie ma znaczenia czy lubisz film, z którego pochodzi ta piosenka - https://www.youtube.com/watch?v=NDfrS-uvI0Q
    Jak słucham tej piosenki czuję się taka lekka i spokojna:)
    Email: Beatka_beti1@wp.pl
    Jako nagrodę wybieram Oddech nocy:)
    Baner w zakładce KONKURSY:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Email : alexxxisqu@gmail.com
    Jako nagrodę wybieram "Bestię"
    Polecić chciałabym Ci cover piosenki Coldpay - Paradise, w wykonaniu Modestep :
    https://www.youtube.com/watch?v=3kVjiiqnGB8
    Pozdrawiam!
    (Banner u mnie na blogu w zakładce Konkursy)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie że urządziłaś taki konkurs. Jednak ja nie wezmę udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. diana.97@wp.pl
    wybieram mrocznego anioła
    piosenki: Arshad- girl on fire, we is we - all about us

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Wybieram: "Bestię"
    psychicznychaos@onet.pl
    Polecam:
    - https://www.youtube.com/watch?v=KZXRgRkwkIQ
    - https://www.youtube.com/watch?v=Vw5MYv-5xZE
    - https://www.youtube.com/watch?v=LBr7kECsjcQ
    - https://www.youtube.com/watch?v=Jl8fV1jUQPs
    - https://www.youtube.com/watch?v=wda2qajOBi8

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Chciałabym otrzymać książkę "Mroczny anioł".

    Niedawno zainspirowały mnie dwie piosenki. Jedna z nich to "Take me to church" - Hozier, a druga to "Chandelier" - Sia :) Mam nadzieję, że słuchając ich również znajdziesz trochę inspiracji :)

    Email: weronika.ignaciuk@gmail.com
    Baner zamieściłam na swoim blogu :)


    Zapraszam Cię również na konkurs z okazji pierwszej rocznicy mojego bloga :)
    http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/2015/03/wielki-konkurs-rocznicowy-d.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział
    Chcę wygrać "Neca" lub "Mroczny anioł"
    Mnie inspiruje "In the end" - Black Veil Brides - mam nadzieję, że i Tobie się spodoba.
    paulinarzeminska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!

    Moderat - A new error

    Używałam tej piosenki do pokazu mody, który organizowałam w szkole, więc myślę, że może być inspirująca. Ma trochę długi wstęp, ale do pokazu był idealny. Posłuchaj jej. :)

    ,,Neva" albo ,,Bestia'' :)

    e-mail - kingadobrowolska99@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.

    Rise Against - Make it stop. W zasadzie mogłabym tutaj polecić Ci całą twórczość tego zespołu, ale coś musiałam wybrać. Niezwykle poruszający teledysk z mądrym tekstem, niosącym przesłanie. I oczywiście doskonała oprawa muzyczna.
    Wybieram "Oddech nocy" lub "Bestię".
    elaluczkow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram "Mroczny anioł".
    Polecam Sia - My love (tak, ta piosenka z Sagi Zmierzch) ale w wersji dubstep remix <3
    https://www.youtube.com/watch?v=rFtawpWUhXY

    bookowinka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. A co mi tam, biorę udział :)
    Shatter Me Featuring Lzzy Hale - Lindsey Stirling https://www.youtube.com/watch?v=49tpIMDy9BE
    Posiada świetną energię, a dodatkowo te skrzypce ^.^
    Chciałabym "Bestię" lub "Oddech nocy"
    pisanemyslami@gmail.com
    myslamipisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm... Co by tu napisać?
    Przeczytałam wszystkie komentarze po kolei, i bez urazy dla autorów, ale wydają mi się trochę płytkie.
    Dobra piosenka to nie tylko wpadająca w ucho melodia i znany autor. Nie chcę nikogo obrażać, ale dla mnie piosenka sprzyjająca tworzeniu to coś więcej. Nie wiem czemu, lecz naprawdę dobre polskie piosenki lepiej do mnie trafiają, mają większe znaczenie i przekaz. Przyzwyczailiśmy się do tego, że angielskie piosenki są jakby lepsze. Częściowo dlatego wspaniała polska piosenka wywiera na mnie większe wrażenie. Chciałabym ci więc polecić cudowną piosenkę Marka Grechuty - wybitnego Polaka. "Dni, których nie znamy ". Piękne wykonanie i przede wszystkim przekaz. Jest to utwór nie tylko wybitny, ale też wartościowy naprawdę warty przesłuchania.
    Przypominam, że to jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiązka Neva lub oddech nocy. zuza.jarl@gmail.com

      Usuń
  16. Biorę udział w konkursie :)

    Przedstawiam Tobie trzy muzyczne propozycje :) Może akurat coś Cię zainteresuje :)
    1. Felix Cartal - New Scene (feat. Ofelia) - https://www.youtube.com/watch?v=mGCq9n18H4U
    2. Vanic X Aquilo - Losing You - https://www.youtube.com/watch?v=oLWenQbf-jk
    3.The Hunger Games - Hanging Tree (Stanwell Tropical Remix) - https://www.youtube.com/watch?v=3ppqGjn5ac4

    Jestem zainteresowana książką "Neva"

    Mail: anna.drzyzga1@gmail.com

    Baner: http://pizama-w-koty.blogspot.com/p/blog-page_1.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział!
    Najbardziej przemawia do mnie słowami: "Czytaj mnie!" NEVA i to właśnie ją wybieram.

    Piosenki, które ci polecę są może inne i trochę nieznane. Do rzeczy, to co cię zainspiruje na każdy dzień:
    1. Requiem for a dream. Ten utwór to istny raj dla uszu. Dzięki niemu stworzysz najlepsze teksty na swoim blogu i nie tylko.
    2. Sail - Awonlation. Ta piosenka sprawia, że akcja czytanej książki staje się jeszcze bardziej dynamiczna.
    3. Soundtrack Hansa Zimmera do filmów o Piratach z Karaibów to istne pasmo inspiracji twórczej. Przy ich słuchaniu zapomnisz o świecie i sama stworzysz nowy, którym oczarujesz wszystkich.

    Nie mam bloga ale udostępniam info na moim profilu na fb i na dwóch stronach. Lubię bawić się aparatem i Podejmujemy 52 Book Challenge.

    Pozdrawiam: anita.piesiak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga strona to: Podejmujemy wyzwanie 52 Book Challenge. Zjadłam wyraz xD Przepraszam :)

      Usuń
  18. Zgłaszam się:)

    Wybieram Oddech nocy oraz Mroczny anioł.

    Moje propozycje:
    1. Love me like you do- Ellie Goulding
    2. Daydreaming- Ariana Grande
    3. Black Widow- Rita Ora

    e-mail: m.prusinowska92@gmail.com
    Baner udostępniony na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Wybieram " Bestię" i " Mrocznego Anioła"
    Uwielbiam Closterkeller i Svann
    Polecam
    " Książę"
    "Ziemię obiecaną"
    " Pan cukier Jan"
    UDOSTĘPNIAM NA FB :)
    vinga32@gmail.com
    Marta Tula

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Wybieram Bestię i Oddech nocy :))
    Melodią, którą polecam jest albo "Taro"- Alt J (Cudowna melodia i tekst!), albo "Fitzpleasure"- również Alt J, albo soundtrack do filmu Interstellar- Hans Zimmer... W zasadzie to polecam wszystkie piosenki Alt J i wszystkie soundtracki Hansa Zimmera! Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność, ale za dużo miejsca mi by to zajęło. :D
    mail: emi013@o2.pl
    Emilia Kaczmarska
    Pozdrawiam!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się !!! :)

    mój e-mail: eeellla-22@wp.pl

    wybieram "Neva"

    moje propozycje (rock gotycki)

    Nightwish - FantasMic
    Nightwish - Elvenpath
    Nightwish - Élan

    Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się :)
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    baner: na blogu w zakładce konkursy
    piosenka: I lived- One Republic
    wybieram: Neva lub Bestia

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział. :-)
    Wybieram: Neva
    E-mail: ada.jarosinska@wp.pl
    Piosenka: Chandelier - Sia

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    Wybieram "Neva"
    email - niezwykla000@gmail.com

    Nie jestem wielką fanką muzyki, ale w tej piosence (o której zaraz wspomnę) jest coś tak bardzo magicznego, że kiedy usłyszałam ją w "50 twarzach Greya" słucham ją po dziś dzień i z wielką przyjemnością zasypiam z słuchawkami w uszach no i oczywiście z "Love me like you do".

    https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo

    Baner -

    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/2015/04/wasze-konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    Wybieram "Bestia'
    Piosenki:
    https://www.youtube.com/watch?v=RgKAFK5djSk
    https://www.youtube.com/watch?v=a2RA0vsZXf8
    email: dicamalono@interia.pl
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :D
    e-mail: tigraria@gmail.com
    wybieram: "Mroczny anioł"
    Piosenki, które polecam:
    1. Thing we lost in the fire - https://www.youtube.com/watch?v=MGR4U7W1dZU
    2. Bad news - https://www.youtube.com/watch?v=jtVPa5baudI
    3. Try - https://www.youtube.com/watch?v=WbdVEwbUL40
    4. Carry On Wayward Son - https://www.youtube.com/watch?v=2X_2IdybTV0
    Chyba wszystkie mnie inspirują i mam nadzieję, że ciebie również :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział ;D
    Polecam Ci dwie piosenki, które bardzo mnie zainspirowały i odegrały w moim życiu bardzo ważną rolę. <3 Mam nadzieję, że Tobie również przypadną do gustu. A oto one:
    Emeli Sandé - Read All About It (Part III)
    Ed Sheeran - Thinking Out Loud
    Wybieram książkę: "Mroczny anioł"
    Mój adres e-mail kszczepanska20003@wp.pl
    Pozdrawiam, Karolina ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    blinstar@poczta.fm
    Wybieram Bestię!
    Hmmm...z tymi piosenkami trudna sprawa. Nie wiem, jaki masz gust, a sama znam ich aż zbyt wiele... No cóż, powciskam ci mój gust w takim razie (jakbym mało to robiła w ramach Muzycznych Przeglądów na moim blogu, ale walić to). Myślę, że w pięciu się zmieszczę...
    1. Alice in Chains - Would (niesamowite, niesamowicie emocjonalne! kocham!)
    2. The Early November - Cyanide (niby nic specjalnego, a jednak ma w sobie to coś ;) )
    3. Karen Crisis' Gospel of The Witches - The Alchemist (to jest inspirujące, bardzo inspirujące, zwłaszcza, gdy piszesz dark fantasy)
    4. Joseph Magazine - Wormwood (wizje same się pchają do umysłu :p)
    5. Falkenbach - Where his ravens fly (bo folk metal to inspiracja sama w sobie)

    Ten, tyle. Po więcej zapraszam na bloga, ale już się przestanę reklamować :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem początkująca więc nie mam za dużo książek :)
    Wybieram książkę : Neva lub Mroczny Anioł
    mail : monikah119@onet.pl
    piosenki : Ed Sheeran - Thinking Out Loud
    Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    baner : http://ksiazkiponadniebo.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! ;**





    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    email: mateuszmazur@spoko.pl
    książka: Neva
    Piosenka: słucham mało muzyki ale jest jedna piosenka która zawsze mi towarzyszy poczdaczas pisania zadań domowych czy takich konkursów jak twój taką piosenką jest :I See Fire-Ed Sheeran

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...