piątek, 15 maja 2015

Wyniki konkursu


Witajcie kochani :)
Konkurs, który organizowałam na tym blogu dobiegł końca. Jedyne, co pozostaje, to wyłonienie zwycięzcy. Bardzo dziękuję Wam za udział w konkursie i za piosenki, które proponowaliście przy zgłoszeniu (najbardziej ucieszyły mnie te, o których wcześniej nie słyszałam :)).

Tak jak stanowił regulamin konkursu zwycięzca jest wybierany poprzez losowanie, a została nim

Lidia Kowalska


Gratuluję wygranej i życzę przyjemnej lektury :) Na dowód macie tu screena z losowania:


Jeszcze raz Wam dziękuję i życzę miłego popołudnia 
Nessie :*

13 komentarzy:

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...