sobota, 4 stycznia 2014

"Zamrożenie" bloga...


Już od kilku dni mamy nowy rok i pewnie wielu z nas ma jakieś postanowienia, plany, chęć zmian. Ja również myślałam ostatnio dosyć dużo o obecnym roku. A najbardziej o moich obowiązkach szkolnych. Do matury zostało mi naprawdę mało czasu, a  nauki jest coraz więcej. Nie mogę się ze wszystkim wyrobić, a niestety nie mam zdolności planowania sobie czasu :) Dlatego postanowiłam, że na jakiś czas 'zamrożę' mojego bloga. Oczywiście mam zamiar tutaj wrócić i to z nowymi pomysłami i energią. Zauważyłam po prostu, że nie tylko zaniedbuję przez to szkołę, ale też nie odwiedzam waszych blogów, zaniedbując blogosferę, której jestem przecież częścią :) Doszłam do wniosku, że lepiej jest zrobić jedną rzecz dobrze niż dwie niestarannie. Ogłaszam więc Wam, moi kochani czytelnicy, że przez jakiś czas nie będę aktywna w blogosferze. 'Odwilży' mojego bloga możecie się spodziewać pewnie w okolicy maj/czerwiec. Mam nadzieję, że te miesiące miną bardzo szybko :)



22 komentarze:

  1. Wracaj do nas jak najszybciej!
    Rzeczywiście ten okres musi być dla ciebie ciężki ale mam nadzieję, że szybko minie i znajdziesz czas na blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to wszystko doskonale z własnej obecnej sytuacji. Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nauce i wracaj do nas jak najszybciej się da! Czekamy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nauce i na maturze :) Oby wszystko poszło zgodnie z Twoim planem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na maturze, ucz się, ucz! :P
    My cierpliwie na Ciebie poczekamy :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda, jednak życzę powodzenia w nauce, bo wiem co to znaczy MATURA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na maturze i szybkiego powrotu z samymi ciekawymi lekturami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na maturze, a po egzaminach wracaj szybko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie :,( Wracaj szybko! :D Mam nadzieję, że matura pójdzie ci świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj do nas jak najszybciej :) Życzę powodzenia w nauce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na maturze! I zaraz po egzaminach wracaj do nas z nowymi recenzjami :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie martw się. Do bloga zawsze można powrócić, a do matury trochę trudniej jeśli być nie zdała. Życzę Ci najlepszych wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj szybko! Trzymam kciuki za maturę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię do Liebster Blog Award :) Wiem że zamroziłaś bloga i pewnie nie będziesz wstawiała o tym posta, ale po prostu bardzo lubię Twojego bloga i nie mogłam go pominąć w swoich nominacjach ;) Więcej informacji tutaj http://totallbooknerd7.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. będę tęsknić :(

    Powodzenia z nauką :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj :)
    Jeżeli bierzesz udział w wyzwaniach to chciałabym Cię zaprosić do udziału w moim autorskim - Czytam Opasłe Tomiska
    szczegóły tutaj: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytam-opase-tomiska_4.html

    Zajrzyj, gdy już wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W związku z tym, że obserwujesz mojego bloga K JAK KSIĄŻKA http://kjakksiazka.blogspot.com chciałam Cie poinformować, że przeniosłam się na adres

    http://peronczwarty.blogspot.com

    Będzie mi ogromnie miło, jeśli będziesz nadal zaglądać do mnie i mnie obserwować, nie chciałabym stracić czytelników. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia! Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...