piątek, 28 listopada 2014

Perełki #5 Listopad


Jedna z wielkich zalet końca listopada, to ta, że Święta Bożego Narodzenia są coraz bliżej. I chociaż dla mnie wszystko dzieje się za szybko, w sklepach widać już świąteczne witryny a w telewizji lecą świąteczne reklamy, to cieszę się z nadchodzących świąt. Żeby na moim blogu też nie zaczynać tego za szybko, w linkach miesiąca nie będzie nic o Bożym Narodzeniu. Mam za to dla Was inne świetne strony do obejrzenia :) Zapraszam Was na Perełki Listopada!


1) Może zacznę od fotografii, bo ta najbardziej mnie urzekła w tym miesiącu. Przez przypadek właściwie, natknęłam się na zdjęcia Rosie Hardy. I jestem oczarowana! Obejrzyjcie piękne surrealistyczne prace tej pani. To zdecydowanie moje klimaty :)

2) Kolejne zdjęcia, jakimi chciałam się z Wami podzielić, to fotografie Murada Osmanna, który podjął się kreatywnego i ciekawego projektu. Podróżuje po świecie razem ze swoją dziewczyną i robi jej zdjęcia, kiedy ta prowadzi go i pokazuje mu różne znane miejsca. Pewnie niektórzy już widzieli kilka z nich :)

3) Dla blogerów mam jeden z wpisów z cyklu 'Backstage Blogera' o typografii. Na pewno przyda się osobom, które chcą znaleźć czcionkę odpowiednią dla swojej strony. Bardzo wyczerpujący i wartościowy post.

4) Kiedy będziecie na powyższym blogu, przeczytajcie również post "O co chodzi z Iluminatami?". Mnóstwo informacji, o których nie wiedziałam, chociaż spotykam się z nimi często.

5) Polecam Wam także artykuł o tym co oznaczają nasze gesty. Zawsze lepiej wiedzieć jak zrozumieć mowę ciała :)

6) 15 zasad, które musi przestrzegać każdy szanujący się bloger. I swoich czytelników też. Przyznaję, że jestem po części winna punktu pierwszego. Ale staram się jak mogę :P

7) Zobaczcie co może się kryć na kartkach XIX- wiecznej książki. Bardzo ciekawe odkrycie :) A jeżeli chcecie coś jeszcze innego, to zajrzyjcie tutaj, żeby pozachwycać się innymi dziełami sztuki. Albo złapać się za głowę, jak można tak potraktować książkę :)

8) Jeżeli jesteście ciekawi jakie sztuczki mogą Wam pomóc w przeszukiwaniu internetów, to w linku je znajdziecie :) Niektóre ułatwiają życie, trzeba się ich jeszcze nauczyć ;)

9) Na blogu Zaczarrowana znalazłam świetny post przedstawiający niepowtarzalne dowody na to, że książki robią krzywdę :) Intrygujące, nieprawdaż?

10) Ta piosenka może nie bardzo pasuje do listopada, ale nie mogłam się oprzeć. Po prostu szukałam tej melodii przez kilka lat i w końcu ją znalazłam. A najlepsze jest to, że była ciągle tuż pod moim nosem :) Dzięki niej zakochałam się w muzyce Yirumy. Kocham tego faceta! Może niektórzy znają tę melodię, może tylko kiedyś obiła im się o uszy, albo tak jak ja szukali jej od długiego czasu. Może dzięki mnie znajdą to, czego nie mogli znaleźć wcześniej :)


7 komentarzy:

  1. Te zasady, które powinien przestrzegać szanujący się bloger są bardzo ciekawe. Naprawdę otwierają oczy na wiele spraw. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Link z 7 punktu chętnie odwiedze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna lista interesujących linków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niepodważalne dowody na to, że książki robią krzywdę - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie posty, można znaleźć coś naprawdę ciekawego ^^ Zdjęcia Rosie Hardy są naprawdę niesamowite, najlepsze według mnie to z latarnią, geniusz! ^^ 2. - już to gdzieś widziałam, ale pomysł naprawdę ciekawy. Utwór z punktu 10 rzeczywiście kiedyś obił mi się o uszy, ale nigdy nie wiedziałam, kto jest autorem :)
    Tak miło mi się zrobiło, gdy zobaczyłam nazwę swojego bloga w punkcie 9! ♥ Dziękuję, to naprawdę miłe :)

    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te piosenke <3
    zapraszam do mnie: https://niedziekiwoleksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...