środa, 3 czerwca 2015

Perełki #11 Maj


Witajcie kochani :) Długo mnie tu nie było, ale nawet nie wiecie, jak dużo ostatnio się dzieje u mnie na uczelni! Naprawdę z utęsknieniem czekam na wakacje :) Chciałabym Wam przedstawić kolejne linki, jakie uzbierałam przez ostatni miesiąc. Enjoy!


1) Pierwszy link dotyczyć będzie tego, jak bawią się dzieci w różnych częściach świata. Bardzo ładne zdjęcia :)

2) Bardzo ciekawy tekst o tym, jaki wpływ ma życie i twórczość Jane Austen na czasy współczesne

3) Zdjęcia, które zrobiły na mnie niemałe wrażenie, gdyż jestem bardzo wrażliwa na piękno natury. Tym razem zachwyciłam się tym, w jaki sposób moda czerpie inspiracje z natury. Przepiękne zdjęcia, przepiękne suknie :)

4) Teraz coś o czytaniu i kupowaniu książek anglojęzycznych

5) Jeżeli narzekacie na nudę, Ania znalazła 13 sposobów na to, by ją zwalczyć (nudę oczywiście) :)

6) Kolejny bardzo ciekawy post, gdyż ostatnio mam z tym problem: 16 sposobów na pobudzenie kreatywności

7) Zestawienie dwudziestu pięciu bohaterów Disney'a, którzy przekazali nam lekcję na temat życia

8) Lubicie oglądać seriale? Możecie na tej stronie sprawdzić, jak dużo czasu zajmie Wam obejrzenie całego serialu :)

9) 11 słów z różnych kultur, które idealnie wyrażają niektóre uczucia czy idee 

10) I wreszcie ostatni link, którym chciałabym się z Wami podzielić, a mianowicie piosenka. W tym miesiącu znowu zaproponuję Wam cover jednego utworu, a jest on tak dobry, że od momentu kiedy go usłyszałam oryginał przestał mieć znaczenie. "Titanium" w tej wersji wzrusza mnie i zmusza do refleksji :)

      

11 komentarzy:

  1. O tych bajkach Disneya - dobry link <3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Możecie na tej stronie sprawdzić, jak dużo czasu zajmie Wam obejrzenie całego serialu :)" - Próbowałam wpisać Buffy i pokazuje mi 4 dni i 4 godz., to chyba za mało? O ile dobrze pamiętam, obejrzenie siedmiu sezonów zajęło mi miesiąc. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że musiałabyś nie robić sobie żadnych przerw, żeby obejrzeć serial w cztery dni. A to trochę niemożliwe :P

      Usuń
  3. Nie jestem zbyt kreatywna, więc 6 punkt mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja zaatakowała studenta? Dobrze, że mnie to nie dotyczy. :D
    Nessie, zawsze uraczysz nas świetnymi linkami. :) A cover piosenki też wyśmienity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, nawet nie mów nic o sesji ;)
      Cieszę się, że linki się podobają

      Usuń
  6. Oj uwielbiam ten cover ;) Bardzo fajne linki do nie których już zaglądam ;)
    W moim świecie - Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna piosenka! A w linki już wchodzę, poczytam sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...