poniedziałek, 13 lipca 2015

Perełki #12 Czerwiec


Cześć i czołem! Jeszcze nigdy nie byłam tak opóźniona z dodaniem Perełek miesiąca jak w czerwcu. Mamy już przecież prawie połowę lipca! Nie mam wielu usprawiedliwień dla mojego rozleniwienia, ale znajdzie się kilka powodów, którymi może się z Wami wkrótce podzielę :) Dobrze więc, nie przedłużając sprawdźcie jakie linki przygotowałam w czerwcu


1) Pierwsza rzecz, jaką chciałam się z Wami podzielić dotyczy muzyki, a właściwie źródeł, z jakich można ją zdobyć. Wszystkie informacje, jakich potrzebowałam w jednym miejscu i czytelnie. To jedna z moich ulubionych stron :)

2) Po drugie, sprawdźcie jak pięknie zostało przedstawione życie kobiety. Uwielbiam takie filmiki :)

3) Teraz coś o tematyce książkowej. Przeczytajcie 30 rzeczy, które możesz zrobić, aby spopularyzować czytanie

4) 10 innych i troszkę obcych teorii na temat książek z klasyki literatury. Niektóre są naprawdę dziwne (strona po angielsku)

5) Może niektórzy z Was szukają miejsca, które mogliby odwiedzić w wakacje? Po obejrzeniu tych zdjęć Islandia to miejsce, które bardzo chciałabym zwiedzić :)

6) Zobaczcie także 14 najmniejszych i najdokładniejszych rysunków jakie widziałam. To małe arcydzieła

7) Tekst, który bardzo mnie zaciekawił: 10 faktów o lustrach (po angielsku)

8) Kolejny tekst (również po angielsku), który lubię, mówiący o tym, jak księżniczki Disneya zmieniły się z biernych dam w aktywnych bohaterów. Zdecydowanie bardziej podobają mi się disnejowskie księżniczki w dzisiejszej formie ;) 

9) Te rysunki mnie zachwyciły. _artistiq rysuje swoich ulubionych celebrytów, a robi to naprawdę dobrze. Zobaczcie jej profil na instagramie lub niektóre jej rysunki zebrane na weheartit 

10) I na koniec piosenka. W tym miesiącu jest to All of me. Chociaż uwielbiam oryginalną wersję, to ta, w której John Legend współpracuje z Lindsey Stirling skradła moje serce (najprawdopodobniej dzięki brzmieniu skrzypiec, który tak lubię i który świetnie komponuje się z pianinem). Ta piosenka jest dla mnie wyjątkowa, nieustannie mnie wzrusza. Posłuchajcie


I tak oto minęło 12 miesięcy odkąd zaczęłam publikować posty z serii Perełki. Wydaje mi się, że jest to doskonały moment, żeby zamknąć ten projekt i skupić się na kolejnym. Tak więc kończę publikować posty z linkami. Ale nie martwcie się. Jeśli je polubiliście, znajdę sposób, by dalej dzielić się z Wami moimi ulubionymi linkami :) Naprawdę nie mogę uwierzyć, że minął już rok...

Naprawdę długo mnie nie było i mam nadzieję, że w wakacje nadrobię zaległości na tym blogu i że będzie on dla Was atrakcyjniejszy. Już pracuję nad kilkoma nowymi cyklami (mam nadzieję, że nie ogarnie mnie słomiany zapał). Tymczasem jutro opublikuję recenzję "Profesora" Charlotte Bronte, a później powinno być już tylko z górki ;) 

Trzymajcie się cieplutko!
Nessie

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi Perełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam Perełki ale myślę, że coś nowego też może okazać się ciekawe ;) Piosenka mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia perełka jest przecudna! Piękne brzmienie!
    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło przeczytać że ktoś również lubi brzmienie skrzypiec Lindey :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozbiłaś mnie tą piosenką i troszkę szkoda,że odkryłam Twoje perełki dopiero, gdy postanowiłaś je zakończyć... Dzięki Tobie ta piosenka wyląduje w moich kolejnych czasoumilaczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) Czytam twojego bloga od dłuższego czasu i z każdym nowym postem mnie pozytywnie zaskakujesz ;) Teraz będę Cię odwiedzać jeszcze częściej niż dotychczas ;p
    Zapraszam również do mnie ;)
    cicha-ksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie posty i szkoda, że więcej już ich nie będzie :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...