wtorek, 23 grudnia 2014

Perełki #6 Grudzień


 W grudniu Perełki ukazały się wcześniej niż zazwyczaj, a to za sprawą jakże ukochanych przeze mnie świąt Bożego Narodzenia. Bez dłuższego wstępu zapraszam Was serdecznie na linki, które zebrałam w tym miesiącu :) Enjoy!


1. "Nie czytasz? Dowiedz się jak zacząć przygodę z książkami", czyli artykuł dla tych, którzy nie wiedzą, jak powrócić do czytania po długiej przerwie :)

2. Na blogu Patiopei ponownie znalazłam ciekawy post. Tym razem jest to "9 typów książkowych przystojniaków" 

3. Zestawienie 3 bohaterek filmowych, z których nie warto brać przykładu. Świetnie napisany post :)

4. W tym linku znajdziecie niesamowite zdjęcia płatków śniegu ukazujące ich najmniejsze szczegóły. Trudno uwierzyć, że są prawdziwe :P

5. Na co dzień używamy wiele różnych przysłów, ale czy do końca je rozumiemy? Zobaczcie jak rozumieć niektóre przysłowia 

6. Zaintrygował mnie "Kurs pisania" znaleziony na lubimyczytac.pl. Przeczytajcie pierwszy odcinek: o dialogach kilka słów. Polecam wszystkie teksty z tego cyklu, które się ukazały (znajdziecie je tu)

7. Post "Nikt w ciebie nie uwierzy" ukazał mi kilka spraw w nowym świetle. Uwielbiam to, jak pisze Marta :)

8. Problem, nad którym rozmyślałam już od dawna, czyli : "Gdzie się podziała magia świąt?". Na Książkoville znalazłam niemal moje własne refleksje :)

9. Problem lektur szkolnych jest zawsze aktualny. Ale tutaj możecie wpisać 5 swoich własnych propozycji lektur. Ankieta jest przeprowadzana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej :)

10. I piosenka. Jako że jest grudzień i święta czuje się już niemal namacalnie, znalazłam dla Was piosenkę "All I want for Christmas is You", ale w 20 różnych stylach muzycznych. Zapraszam :)


Korzystając z okazji chciałam życzyć wszystkim wesołych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia; miłości, radości, szczęścia i uśmiechu na twarzy :) No i oczywiście masy prezentów pod choinką :P
A po świętach możecie spodziewać się na blogu wielkiego rocznego podsumowania :)

6 komentarzy:

  1. Tyle linków do przejrzenia a ja nie mam na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Po świętach wpadnę i wejdę na kilka z nich .

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością wykorzystam Twoje linki. Magicznych Świąt! Pozdrawiam, Marcelina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te płatki śniegu:) Z przysłowiami link zapiszę- na pewno się przyda.
    Dziękuję za życzenia i wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to "All I want for Christmas" :D Przeczytam też ten pierwszy artykuł bo czasem zdarza mi się mieć dłuższą przerwę ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...