środa, 1 października 2014

Perełki #3 Wrzesień


Wrzesień to dla niektórych początek roku szkolnego, ale ja zaczynam go dopiero dzisiaj jako studentka politechniki. Dla mnie oznacza to kolejną zmianę, których raczej nie lubię, no i oczywiście dla kogoś tak nieśmiałego jak ja, masę stresu :) Mam nadzieję, że jakoś temu podołam. Co się zaś tyczy Perełek, to w tym miesiącu trochę się z nimi spóźniłam, ale tylko trochę i mam nadzieję, że mi wybaczycie ;) Tak więc zapraszam do poznania się z kolejną porcja linków. Może coś przypadnie Wam do gustu :)


1) Na sam początek, coś bliskiego blogerom recenzującym książki (zwłaszcza dopiero zaczynającym) i nie tylko: Jak napisać recenzję książki. Zawsze warto poznać taką listę :)

2) Chorzy na nieśmiałość, czyli według mnie bardzo wyczerpujący post dla/o tych nieśmiałych 'chcących poznać swojego wroga'  

3) Powiedz mi jak wyglądasz, a powiem ci kogo zagrasz. Ciekawy post pokazujący co wygląd zewnętrzny mówi o postaci z filmu

4) 15 banknotów pokazujących jak wiek królowej Elżbiety ulegał zmianie

5) Dlaczego nikt cię nie chce czytać? Prosty i przez to spełniający swe zadanie tekst dla blogerów o ich blogach

6) Czy ktoś nie słyszał o filmie, o jakże chwytliwej nazwie: 'Jumanji' ? Na Mysza Movie znalazłam długi i bardzo dokładny post o tej produkcji. Rozłożyłam go sobie na kilka części ;)

7) 10 rzeczy pełnych zarazków, z których korzystasz na co dzień. Tekst ciekawy, a przy tym czytało mi się go bardzo przyjemnie :)  

8) Jeżeli według Was tradycyjne półki na książki są już passé, zobaczcie ich 25 kreatywnych i nowoczesnych wersji. A tu znajdziecie ich jeszcze trochę :)

9) Dla mnie fantasy zawsze kojarzyło się z baśnią. Na stronie Book z nami znalazłam post pt. "Fantasy: baśń dla dorosłych".  

10) I ostatnie czym chciałam się z Wami podzielić to piosenka, która w tym miesiącu zdecydowanie mnie uzależniła. Poniżej duet Iggy Azalea i Rity Ory :)



9 komentarzy:

  1. Powodzenia na uczelni, i nie ma co się stresować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na uczelni :) Bardzo mi się podobają nowe półki, podlinkowane na twoim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na studiach. Zobaczysz - jeszcze się rozkręcisz! :D
    A te przedmioty pełne zarazków... Za każdym razem trafiam praktycznie na to samo i znam to na pamięć. ;)

    http://pokoj-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zastanawiałam się dlaczego mój blog ostatnio ma tak mało czytelników i trafiłam na "Dlaczego nikt nie chce cię czytać" ;) dzięki za link :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wejdę sobie w kilka linków, bo są interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia:) Bardzo mnie zaciekawiły te banknoty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, te kreatywne wersje półek/regału są świetne, ale obawiam się, że trudne do urzeczywistnienia. ;) Znalazłam nawet sklep internetowy, gdzie można kupić misia-regał, ale za jaką cenę! Musiałabym chyba sprzedać nerkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no tak. Mi parę tych półek naprawdę się spodobało, ale wolę zrobić swój oryginalny regał. Tylko jeszcze nie wiem jak się do tego zabrać :)

      Usuń
    2. Ja mam na razie oryginalną półkę, sama zaprojektowałam i potem zrobiłam razem z tatą. :) Ale nie trzymam na niej książek, tylko filmy, płyty, seriale, gry, wszystko w pudełkach; książki mam za szkłem, astma nie pozwala mi na nic innego.

      Usuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...