środa, 1 kwietnia 2015

Perełki #9 Marzec


Witajcie moi kochani :) Dzisiaj przedstawię Wam kolejne linki, jakie udało mi się wygrzebać w Internecie. Niektóre szczególnie przypadły mi do gustu. Marzec minął mi tak szybko, że nie byłam świadoma tego, iż jest już kwiecień. W ogóle żyję w innym świecie :P


1) Pierwszy link jakim się z Wami podzielę jest o tym jak reagować na krytykę. Bardzo ciekawy post, tym bardziej potrzebny w czasach, kiedy krytyka w Internecie staje się wręcz nieprzyjemna. 

2) Kilka przyczyn dla których warto polubić reklamy :)

3) Niesamowite zdjęcia miejsc, które zapierają dech w piersiach

4) Jeśli jesteśmy przy zdjęciach, zobaczcie jeszcze fotografie świadczące o tym, że natura stwarza coś niezwykłego. Tym razem są to drzewa :)

5) Zejdźmy na tematy książkowe: znalazłam w tym miesiącu kilka ciekawych propozycji księgarni internetowych, gdzie za wymarzone powieści zapłacimy o wiele mniej :) Aby uzupełnić swoja listę zajrzyjcie jeszcze na blog Recenzje Ami

6) Kot. Najbardziej znienawidzone zwierzę w dziejach? Bardzo ciekawy i wartościowy artykuł. Aż żal się robi kotków

7) Kolejne zdjęcia jakie Wam chcę pokazać są zrobione przez Rosjankę, Helenę Lavrenkovą. Piękne fotografie inspirowane baśniami

8) Przy okazji, zaciekawił mnie post u Gosiarelli o tym, co by się stało, gdyby w bajce dla odmiany wygrał złoczyńca. Jak się okazuje nie byłoby to takie straszne :)

9) I na koniec wyczerpujący i jakże zajmujący post udowadniający, że ludzie z XIX wieku również korzystaliby z Facebooka i Instagrama (na podstawie powieści Tołstoja i Dostojewskiego). Brzmi ciekawie? :)

10) Z wybraniem piosenki miałam w tym miesiącu problem, bo spodobało mi się tyle utworów! Ale ostatecznie wybrałam "Love life", bo sprawia, że chce mi się tańczyć. Ot tak, z radości :P

------------
Nie wiem czemu youtube nie chce ze mną współpracować więc piosenka i tym razem znajduje się w linku :) W tym tygodniu mój blog zyskał dwusetnego obserwatora, tak więc tak jak obiecałam zorganizuję konkurs. Muszę tylko znaleźć odpowiednią nagrodę. Czy pasuje Wam taka forma jak poprzednio - kilka książek z których wybieracie jedną? Jestem tego ciekawa. A propos tego kiedy konkurs się pojawi, możecie się go spodziewać tuż po świętach :)

To mój ostatni post przed Wielkanocą, chciałabym więc Wam życzyć wesołych i spokojnych świąt. I znowu pogoda pomyliła sobie Boże Narodzenie z Wielkanocą :) Lepiej nie urządzajcie lanego poniedziałku ;)



16 komentarzy:

  1. O, jakie fajne linki! Na Burano już byłam, ale inne miejsca widoczne na zdjęciach (link nr 3) muszę odwiedzić. W dodatku niektóre zdjęcia (np. nr 11) są tak piękne, że zapierają dech w piersiach. :) No i fajnie, że polecasz post o ludziach z XIX wieku i fb, męczą mnie czasem te wszystkie narzekania na dzisiejszą młodzież, na media społecznościowe itp. Prawie każdy nauczyciel w mojej szkole raz w tygodniu rozpoczyna dygresję pt. "za moich czasów to było inaczej (w domyśle: lepiej)". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tekst o XIX wieku chyba najbardziej mnie zaciekawił. Jest tylko dowodem na to, że ludzie się nie zmieniają :) A co do stwierdzenia "za moich czasów", to też często się z nim spotykam. Co więcej, sama zaczęłam tak mówić. Bo przecież kiedy byłam dzieckiem było o wiele lepiej :P

      Usuń
  2. Bardzo fajne linki ;) Spodobała mi się piosenka ;)
    Też życzę Ci Wesołych, spokojnych świąt, smacznego jajka i mam nadzieję że dygus nie popsuje nam pogoda i nie będzie padać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia :*

      Usuń
  3. Jutro zapoznam się z linkami, bo dziś już jestem okropnie zmęczona. Wesołych, spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh! cudowne są te zdjęcia Heleny Lavrenkovej! Uwielbiam taki baśniowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia z linku trzeciego.
    Gratuluję 200 obserwatora!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, te strony ze zdjęciami - cudowne! Moje oczy już dawno nie cieszyły się tak pięknymi widokami. Parę tekstów, które zalinkowałaś, znam, ale parę - zwłaszcza ten o krytyce - dopiero poznałam i wielkie dzięki, bo to wartościowy tekst! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że spodobały ci się podlinkowane strony. Co do zdjęć, jestem nimi zachwycona i chciałam się podzielić tym znaleziskiem :)

      Usuń
  7. Dziękuję za polecenie artykułu :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! cudownie piszesz!
    obserwuję i liczę na rewanż
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki z okazji zdobycia 200 obserwatora. :)
    Mój nowy adres bloga. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...