piątek, 1 maja 2015

Perełki #10 Kwiecień


Kwiecień już za nami, a ja znowu nawet tego nie zauważyłam. Ostatnio naprawdę, żyję z dnia na dzień i nie zwracam uwagi na daty :) Chciałam dzisiaj przedstawić Wam kolejną porcję linków, które wpadły mi w oko. Szczególną uwagę zwróciłam w tym miesiącu na to jak jest widziany nasz piękny kraj :)


1) Pierwszy link dotyczy tego, dlaczego nie warto sięgać po książki. Podane są naprawdę mocne argumenty :)


3) Kolejny ciekawy tekst: "Czy warto oglądać smutne filmy?"

4) Post, który bardzo mi się spodobał i który bardzo do mnie przemówił, udowadniający, że Polska nie jest takim złym miejscem :) Dorzucę jeszcze filmik promujący nasz kraj i piękną galerię zdjęć. Aż chce się zwiedzać Polskę :P     

5) A jeśli już jesteśmy w temacie, znalazłam filmik, w którym Amerykanie postanowili wymówić nazwy polskich miast (zabawne, jak łamią sobie języki :P). Do tego mam jeszcze zabawny filmik

6) Następny tekst jest o polskich kompleksach, czyli o tym jak to Polacy lubią narzekać :)

7) Teraz z innej beczki, zobaczcie 14 niedorzecznych praw z całego świata

8) W kwietniu znalazłam też kilka stron z pięknymi zdjęciami różnych miejsc na świecie. Zajrzyjcie tu, tutaj i tu też :)

9) Ostatni link prowadzi do kolejnego tekstu Gosiarellii. Tym razem pokazała mi fakty historyczne od innej strony. Być może uda mi się polubić historię :)

10) Piosenka, którą Wam w tym miesiącu przedstawiam "siedzi" w mojej głowie już od dawna. Jest to "Crazy in Love" z "Fifty Shades of Grey", z tym że to jeden z najlepszych coverów jakie słyszałam, a Wy pewnie też już go znacie :)






5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten tekst Gosiarelli. To fajnie, że niektórzy w taki sposób próbują zainteresować historią. Zresztą zachęcam do zainteresowania się, bo uwierz mi, naprawdę warto :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy link już został przeze mnie przebadany już jakiś czas temu. A reszta to na kiedy indziej, bo dzisiaj komputer (a dokładniej przeglądarka) odmawia mi posłuszeństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amerykanie się męczą. Nawet próbowali wymówić nazwę mojego miasta (Rzeszów), ale słabo im poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten filmik jest boski, haha :'D Bydgozdz :P
    Pozdrawiam
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...