czwartek, 28 sierpnia 2014

Perełki #2 Sierpień



Ani się obejrzałam a sierpień już przymierza się ku końcowi. A z nim zostało coraz mniej letnich dni. Czas płynie tak szybko! Nie mam jednak zamiaru wprowadzać melancholijnego nastroju, ale postarać się wykorzystać ostatnie dni wakacji :) W tym miesiącu prezentuję Wam kolejne linki do stron, które mnie zaciekawiły. Zapraszam na Perełki sierpnia :)

1) Dla lubiących swoje łóżko: 14 powodów, żeby nie wychodzić z łóżka ;)

2) Kreatywna zabawa dla tych, którzy nudzą się w pociągu. Jeżeli umiecie rysować lub/i macie bujną wyobraźnię, wypróbujcie :)

3) Ranking 53 najbardziej stylowych bohaterów w historii kina. Warto zobaczyć

4) Kiedy jest się bloggerem ważne są statystyki, które często bardzo pomagają w prowadzeniu bloga.
Zajrzyjcie więc do podstaw Google Analytics dla bloggerów

5) Może to wydawać się dziwne, ale jeszcze nigdy nie grałam w scrabble. Co nie zaszkodziło mi poznać posta o tej grze ;)

6) Filmik znalazłam na Wiedzy Bezużytecznej. Śmiejące się dziecko potrafi rozchmurzyć chyba każdego. Made my day :)

7) Zawsze zachwycało mnie tak zwane Chalk Art, czyli rysunki wykonane kredą na ulicy, bardzo realistyczne, bardzo pracochłonne i bardzo efektowne. Zobaczcie przykłady :)

8) Ranking 17 najlepszych podpisów. Niektóre są bardzo ciekawe

9) Słyszeliście piosenkę Lindsey Stirling "Shatter me"? Jeśli nie, macie możliwość posłuchać jej poniżej. A co do teledysku, który jest według mnie świetny, okazało się, że nawiązuje do programowania umysłów Monarch. 

10) I na koniec muzyka miesiąca, czyli Lindsey Stirling. Teledysk ucieszył moje oczy, a muzyka moje uszy :) Uwielbiam dźwięk skrzypiec, które w tej piosence idealnie zgrywają się z głosem Lzzy Hale   




16 komentarzy:

  1. Jaka piękna piosenka!!
    Skrzypce <3

    A lista warta uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  2. O Lindsey - czasem ją lubię, a czasem nie, zależy od piosenki, ale tę akurat co masz we wpisie polubiłam :) Te podpisy są ciekawe :D

    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiłaś komentarz na moim blogu, przy prologu :) Chciałabym tylko nadmienić, że historia, którą publikuję, jest w każdym stopniu autorska, nic dla mnie nie było wzorem, co inspirowałam się przy tworzeniu głównej bohaterki "Zbrodnią i karą" i postać Sofii, ale podebrałam jej niewiele ze światopoglądu :)

      http://dzikie-anioly.blogspot.com/

      Usuń
    2. O, to jeszcze lepiej :)

      Usuń
  3. Lubię głos Lzzy Hale i jej zespoł, Lindsey także. Mam w domu całą płytę :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem lubię Lindsey, ale tej piosenki nie słyszałam, będę musiała przesłuchać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że czytamy zupełnie inne wpisy. Kilka brzmi ciekawie, więc spojrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, podobają mi się Ci stylowi mężczyźni i 14 powodów, żeby nie wychodzić z łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre linki są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz sobie odtworzę tą piosenkę. Odwiedziłam sobie kilka linków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Lindsey :) I podobnie jak Ty uwielbiam dźwięk skrzypiec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpis Walta Disneya najlepszy! :)
    Piękną piosenkę wyszukałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, dziękuję za wzmiankę o moim wpisie! :) Przejrzałam pozostałe, przy oglądaniu podpisów nasunęła mi się taka myśl, że zanim Walt Disney się podpisał i narysował to wszystko, osoba czekająca na autograf chyba zapuściła korzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...