wtorek, 14 lutego 2017

20 pięknych cytatów o miłości


Dzisiaj z okazji Walentynek zebrałam 20 cytatów o miłości, które w jakiś sposób zapadły mi w pamięć. Zapraszam Was do lektury :)

~~
"Zawsze na świecie ktoś na kogoś czeka" 
Paulo Coelho, Alchemik

~~

"Wiesz, Prosiaczku... miłość jest wtedy... kiedy kogoś lubimy... za bardzo" 
Alan Alexander Milne, Kubuś Puchatek 

~~

"Więc kiedy szepce:
 -Kochasz mnie. Prawda czy fałsz?
  Odpowiadam:
 -Prawda." 
Suzanne Collins, Kosogłos 



"W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze" 
Carlos Ruiz Zafón, Cień wiatru

~~

"Mówisz, że kochasz deszcz, a rozkładasz parasolkę, gdy zaczyna padać.
  Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna świecić.
  Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno, gdy zaczyna wiać.
  Właśnie dlatego boję się, kiedy mówisz, że mnie kochasz"
William Szekspir 

~~

"Złam mi serce. Złam je tysiąc razy, jeśli zechcesz. Możesz z nim zrobić, co chcesz, bo należy do ciebie" 
Kiera Cass, Jedyna

~~

"Jeśli coś kochasz, zwróć mu wolność. Jeśli tak ma być, wróci do ciebie!" 
Meg Cabot, Liceum Avalon 

~~

"Nie mogę żyć bez mojego życia! Nie mogę żyć bez mojej duszy!" 
Emily Jane Bronte, Wichrowe Wzgórza 


"-Jestem szczęśliwa. Nigdy w całym moim życiu nie czułam się tak dobrze, A ty?
  -Ja? - przytula ją do siebie - ja czuję się znakomicie.
  -Tak, że mógłbyś palcem dotknąć nieba?
  -Nie, nie tak.
  -Jak to, nie tak?
  -O wiele wyżej. Co najmniej trzy metry nad niebem."
Federico Moccia, Trzy metry nad niebem

~~

"O miłości wiemy niewiele. Z miłością jest jak z gruszką. Gruszka jest słodka i ma kształt. Spróbujcie zdefiniować kształt gruszki." 
Andrzej Sapkowski, Czas pogardy 

~~

"Nie zakochałaś się w nim na zawsze. Zakochujesz się za każdym razem, kiedy go widzisz." 
Josephine Angelini, Bunt bogini 

~~

"Miłość nie polega na tym, aby się wzajemnie sobie przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku" 
Antoine de Saint-Exupery, Mały Książę 

~~

"-A czego ty chcesz?
  -Ciebie. Zawsze ciebie.
  -Przecież mnie masz - powiedział i poszukał wzrokiem moich oczu. - Mieszkasz we mnie." 
Michelle Hodkin, Mara Dyer. Przemiana


"Określenie 'szaleńczo zakochany' jest banalne, wątpliwe i tak nieokreślone, że daje mi zgoła niewielkie pojęcie o sprawie. Często kwituje się nim zarówno uczucie wynikające z półgodzinnej znajomości, jak i prawdziwą miłość" 
Jane Austen, Duma i uprzedzenie

~~

"Miłość nie jest brakiem logiki. Jest logiką sprawdzoną i udowodnioną. Podgrzaną i wygiętą tak, by wpasowała się w kontury serca" 
Tammara Webber, Tak blisko 

~~

"Pobieramy się z rozsądku, a kochamy dla przyjemności" 
Margaret Mitchell, Przeminęło z wiatrem

~~

"I to uczucie przemieniło go na zawsze. Prawdziwa miłość potrafi to zrobić z człowiekiem, a jego miłość była prawdziwa" 
Nicholas Sparks, Pamiętnik 

~~

"Bo gdy mówi serce, muzyka milknie a słowa bledną..." 


"Pokrewne dusze zawsze potrafią znaleźć do siebie drogę" 
Cecelia Ahern, Love, Rosie

~~

"Miłość - najbardziej zdradliwa choroba na świecie: zabija cię zarówno wtedy, gdy cię spotyka, jak i wtedy, kiedy cię omija" 
Lauren Oliver, Delirium

4 komentarze:

  1. Co by nie było... Szekspir rządzi!
    Lecz te wszystkie cytaty... są takie piękne <3
    Aż by się chciało, by wypowiedziała je ukochana osoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że rządzi! Ten cytat zapadł mi w pamięci już bardzo dawno temu :)

      Usuń
  2. Wszystkie cytaty są cudowne😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cytaty cudowny post ;)
    Uwielbiam cytat z Kosogłosa chyba z tych wymienionych przez Ciebie najbardziej zapadł mi w pamięć.
    Z Love Rosie też piękny cytat w ogóle cała książka jest o pięknej miłości ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie zachętą do prowadzenia tego bloga. Każdy ślad jaki tutaj zostawicie sprawia, że jest mi ciepło na sercu. Zapraszam Was więc do komentowania, czytam każdą Waszą odpowiedź i jestem chętna do dyskusji. Chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Jeżeli jesteś osobą anonimową, Ciebie też zachęcam do komentowania. To naprawdę bardzo miłe, kiedy widzę, że czytacie moje posty. Tylko nie zapominajcie się podpisać :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...